Manager ds. Operacyjnych
Manager ds. Operacyjnych
Reszel money UoP/B2B

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Zamek w Reszlu poszukuje osoby na stanowisko Managera ds. Operacyjnych:

Obowiązki

  • Planowanie, koordynacja i zarządzanie wszystkimi operacjami związanymi z organizacją eventów,
  • Kontakt z podwykonawcami oraz kontrahentami,
  • Zapewnienie terminowego i efektywnego przebiegu wszystkich działań operacyjnych,
  • Nadzór nad budżetem operacyjnym oraz optymalizacja kosztów,
  • Zarządzanie zespołem operacyjnym i współpraca z innymi działami hotelu,
  • Zarządzanie sprzedażą,
  • Przygotowanie umów dla podwykonawców/ personelu oraz nadzór nad obiegiem dokumentów,
  • Wykonywanie innych zadań pojawiających się podczas przygotowań.

Wymagania

  • Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych w branży eventowej lub pokrewnej (min. 2 lata),
  • Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Potrafisz zachować spokój w sytuacji kryzysowej,
  • Umiejętnie zarządzasz zasobami i czasem,
  • Jesteś osobą komunikatywną, wielozadaniową, kreatywną i innowacyjną,
  • Znasz branżę eventową oraz aktualne trendy i praktyki,
  • Znasz pakiet MS Office.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Praca z ciekawymi projektami.
Apply

Call us +48 22 114 37 61 or send us your CV

Chcemy poinformować, że podjęliśmy wszelkie zalecane środki ochrony w stosunku do naszego zespołu, wobec kandydatów i naszych klientów aby uniknąć zagrożenia zarażenia Koronawirusem.
Nie przerywamy naszej działalności. Rozumiemy, że szczególnie w tej trudnej sytuacji nasi klienci potrzebują naszego ciągłego wsparcia w rekrutacji pracowników.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Służymy też pomocą z zakresie doradztwa kryzysowego związanego z problematyką HR z jaką przychodzi mierzyć się wszystkim firmom.
We would like to inform that we undertook all available precautions for our staff,  candidates and customers necessary to avoid Covid-19 danger.
We are operating continuously. We understand that especially in this difficult time our customers need our continuous suport.
We suport also crisis management for HR area in comapnies.