Koordynator ds. kontrolingu
Wrocław / praca hybrydowa
umowa o pracę
Nasz Klient, międzynarodowa firma, poszukuje osoby na stanowisko Koordynatora ds. kontrolingu.
Obowiązki:
- sporządzanie raportów odpowiadających na wewnętrzne potrzeby firmy
- wsparcie zespołu finansowego
- udział w procesie budżetowania oraz zamknięcia miesiąca
- raportowanie wyników spółki dla Zarządu i Grupy, ścisła współpraca z innymi działami firmy
- udział w projektach (również międzynarodowych)
- współtworzenie materiałów szkoleniowych
- tworzenie analiz rentowności sprzedaży według różnych kryteriów
- tworzenia okresowych estymacji (na poziomie spółki i działów), monitorowanie odchyleń i ich analiza
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata)
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację w środowisku biznesowym
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, samodzielność w realizacji powierzonych celów
- bardzo dobra organizacja pracy i zdolność koordynowania kilku zadań równolegle
- doświadczenie w komunikacji z klientem biznesowym
- znajomość pakietu MS Office – zwłaszcza Excel, Access, praca z bazami danych, BI; umiejętność pracy z systemami księgowymi
- umiejętność wyciągania wniosków i ich prezentacji
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w dużej, międzynarodowej firmie
- prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe
- dofinansowanie do sportu i kultury, pakiet benefitów socjalnych
- kurs języka angielskiego