Nasz Klient, międzynarodowy koncern wydawniczy, poszukuje osoby na stanowisko e-commerce Managera.
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa platformy Piano
-
Zwiększanie liczby subskrybentów cyfrowych Pulsu Biznesu za pośrednictwem m.in. generowania leadów, sprzedaży online a także skutecznych działań retencyjnych
-
Aktywne poszukiwanie rozwiązań, narzędzi i trendów e-commerce wspierających sprzedaż online
-
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych poszczególnych produktów
-
Optymalizacja lejka zakupowego z wykorzystaniem nowoczesnej technologii
-
Planowanie kampanii sprzedażowych we współpracy z departamentami odpowiedzialnymi za poszczególne produkty z portfolio BBP
-
Współpraca z redakcją, działem marketingu, IT, SEO oraz działem graficznym
-
Wykorzystanie efektu synergii wspólnie z managerami sprzedaży bezpośredniej odpowiedzialnych za poszczególne produkty z portfolio BBP
Nasze wymagania:
- mile widziane doświadczenie w obsłudze platformy Piano
-
Mile widziane doświadczenie w pracy nad sprzedażą i/lub rozwojem produktów subskrypcyjnych (szczególnie w branży mediów płatnych)
-
Znajomość trendów e-commerce i umiejętność efektywnego wykorzystania ich w praktyce
-
Doświadczenie w pracy na wszystkich etapach lejka konwersji
To oferujemy:
-
Ciekawą pracę;
-
Możliwość samodzielnego realizowania projektów i wcielania własnych pomysłów w życie
- Pracę hybrydową
-
Subskrypcję Pulsu Biznesu oraz możliwość uczestnictwa w organizowanych przez nas konferencjach
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
-
Dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz pakiet sportowy
- Dogodną lokalizację biura (Kijowska 1, Warszawa)