Brand Manager
Dla naszego Klienta, międzynarodowego koncernu, poszukujemy:
BRAND MANAGERA
Oczekiwania:
- 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku menedżerskim
- Potwierdzone sukcesy w budowaniu marek oraz wdrażaniu nowych produktów na rynek
- Doświadczenie w kierowaniu pracą zespołu projektowego
- Znajomość narzędzi trade marketingowych
- Znajomość branży FMCG – mile widzialne doświadczenie w segmencie spożywczym
- Silnie rozwinięte umiejętności analityczne
- Samodzielność i poczucie odpowiedzialności za powierzone projekty
- Pozytywna energia i nastawienie na osiąganie założonych celów
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość: MS Excel, Power Point
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
- Wykształcenie wyższe – wskazane marketing
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie portfelem produktów w ramach brand’u
- Zarządzanie budżetem reklamowym w ramach podległych produktów
- Dbanie o rozwój strategii marketingowej podległej marki
- Prowadzenie działań związanych z pozycjonowaniem produktów i wzmacnianiem wizerunku marek/produktów
- Tworzenie i koordynacja skutecznych kampanii marketingowych (ATL, BTL, Digital) przy współpracy z agencjami zewnętrznymi
- Analiza rynku, zachowań konsumenckich a także analiza działań konkurentów
- Praca nad nowymi produktami, w tym także przygotowywanie planu wprowadzenia na rynek nowości
- Współpraca z innymi działami (sprzedaż, kontroling, logistyka, fabryka)
- Optymalizacja portfela w ramach swojej marki/kategorii oraz rekomendowanie rozwiązań optymalizujących portfel zgodnie z obowiązującymi procedurami
Oferta:
- Praca na samodzielnym stanowisku
- Możliwość realizacji nowych projektów oraz wdrażania własnych rozwiązań
- Realizacja zadań w ambitnym i nastawionym na sukces zespole
- Otwarte i przyjazne środowisko pracy
- Realny wpływ na strategiczny rozwój organizacji
- Niezbędne narzędzia pracy (w tym auto służbowe)