Lider Zespołu/Supervisor w Biurze Obsługi Klienta
Lider Zespołu/Supervisor w Biurze Obsługi Klienta
Warszawa money

Opis stanowiska :

  • samodzielne zarządzanie zespołem konsultantów BOK,
  • organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników,
  • wyznaczanie celów i planowanie działań zapewniających realizowanie założonych planów sprzedażowych,
  • wykonywanie cyklicznego monitoringu rozmów doradców działu obsługi klienta oraz omawianie jego wyników z pracownikami,
  • dbałość o realizację celów sprzedażowych,
  • bieżące sporządzanie raportów i analiz,
  • dbanie o poziom realizacji wskaźników operacyjnych i kosztowych w nadzorowanym obszarze,
  • motywowanie i rozwijanie kompetencji zespołu,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej monitoringu rozmów oraz ewaluacji pracy doradców.

Wymagania :

  • 2-letnie doświadczenie w obszarze Contact Center na stanowisku menedżerskim,
  • praktyczna wiedza z zakresu technik profesjonalnej obsługi klienta w kanale telefonicznym,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne oraz budowania dobrych relacji w zespole,
  • samodzielność, systematyczność, dokładność, zaangażowanie,
  • umiejętności i predyspozycje sprzedażowe,
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • odporność na stres,
  • doświadczenia w obszarze sprzedaży telefonicznej,
  • znajomości narzędzi motywacyjnych oraz umiejętność praktycznego planowania i egzekwowania postępów w pracy,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne sprzyjające budowaniu relacji w zespole,
  • nastawienia na kreatywne poszukiwanie rozwiązań,
  • znajomość pakietu MS Office (Excel).
Aplikuj

Zadzwoń do nas +48 22 114 37 61 lub wyślij nam swoje CV

Chcemy poinformować, że podjęliśmy wszelkie zalecane środki ochrony w stosunku do naszego zespołu, wobec kandydatów i naszych klientów aby uniknąć zagrożenia zarażenia Koronawirusem.
Nie przerywamy naszej działalności. Rozumiemy, że szczególnie w tej trudnej sytuacji nasi klienci potrzebują naszego ciągłego wsparcia w rekrutacji pracowników.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Służymy też pomocą z zakresie doradztwa kryzysowego związanego z problematyką HR z jaką przychodzi mierzyć się wszystkim firmom.
We would like to inform that we undertook all available precautions for our staff,  candidates and customers necessary to avoid Covid-19 danger.
We are operating continuously. We understand that especially in this difficult time our customers need our continuous suport.
We suport also crisis management for HR area in comapnies.